Структура клініки
  • Дитяче лікувально-хірургічне відділення;
  • Лікувально-хірургічне відділення;
  • Ортодонтичне відділення;
  • Рентгенологічний кабінет;
  • Ургентний кабінет. Лікарі надають невідкладну стоматологічну допомогу дорослим та дітям у вихідні та святкові дні цілодобово, кабінет працює за адресою: вул. Корабелів 14-Б

Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська стоматологічна поліклініка» є закладом охорони здоров’я, який діє у відповідності до законодавства України про охорону здоров’я, та статуту підприємства.

Заклад засновано 12 листопада 1958 року.

КНП ММР «Міська стоматологічна поліклініка» це поліклініка з багаторічними традиціями в діагностиці та лікуванні стоматологічних захворювань, яка протягом багатьох років працює у сфері стоматології і надає стоматологічну допомогу дорослим і дітям.

Основним видом економічної діяльності згідно ліцензії 86.23 є стоматологічна практика.

КНП ММР «Міська стоматологічна поліклініка», як самостійний господарюючий статутний суб’єкт, є лікувально-профілактичним закладом, що підпорядковується Миколаївській міській раді та Управлінню охорони здоров’я Миколаївської міської ради.

У своїй діяльності поліклініка керується Конституцією України, Господарським і Цивільним кодексами, законами України, постановами, розпорядженнями Кабінету Міністрів та Верховної ради України, указами президента України, нормативними документами Міністерства охорони здоров’я України, нормативними актами Департаменту охорони здоров’я Миколаївської обласної державної адміністрації, міського відділу охорони здоров’я Миколаївської міської ради.

КНП ММР «Міська стоматологічна поліклініка», у 2021 році підписала договір з НСЗУ на надання послуг за 1 пакетом в рамках програми медичних гарантій 2021 : "Стоматологічна допомога"

Пріоритетними напрямками діяльності КНП ММР «Міська стоматологічна поліклініка» є надання якісної кваліфікованої стоматологічної допомоги населенню, яка включає наступні принципи:

  • Орієнтація на пацієнта – надавати допомогу з огляду та відповідно до індивідуальних потреб та уподобань пацієнтів, щоб задоволення очікувань пацієнта стали основоположними для прийняття всіх клінічних рішень.
  • Безпека – забезпечувати захист пацієнтів від ушкоджень у процесі надання медичної допомоги.
  • Ефективність (клінічна результативність) – надавати допомогу за принципами доказової медицини лише тим, кому така допомога покращить стан, та не надавати її у випадку, коли допомога може зашкодити (уникати недостатнього та надмірного втручання).
  • Своєчасність – скоротити час очікування та уникати затримок, які іноді можуть завдати шкоди не лише тим, хто послуги отримує, але й тим, хто їх надає.
  • Раціональність (економічна ефективність) – уникати нераціонального використання обладнання, ресурсів, ідей та енергії.
  • Справедливість – повага до прав пацієнта, забезпечувати надання медичної допомоги одного рівня якості незалежно від особистих характеристик як, наприклад, стать, національність, місце проживання та соціально-економічний статус.