Клінічний маршрут пацієнта
  • Реєстратура, де на пацієнта заповнюється медична карта стоматологічного хворого та видається талон на прийом до лікаря відповідної стоматологічної спеціальності. Талон автоматично формується на підставі відомостей, що були внесені до електронного журналу реєстрації амбулаторних пацієнтів;
  • Лікар відповідної стоматологічної спеціалізації проводить огляд пацієнта із заповненням медичних облікових документів і талону, визначає об’єм медичної стоматологічної допомоги або послуги, потребу у додатковому обстеженні та/або консультації суміжних спеціалістів. При потребі консультації пацієнт скеровується в реєстратуру для отримання талону на прийом до відповідного лікаря або у випадку потреби додаткового обстеження пацієнту виписується скерування;
  • Лікар ставить діагноз безпосередньо на прийомі або після проведеного додаткового обстеження чи консультації і надає спеціалізовану стоматологічну допомогу або спеціалізовану медичну стоматологічну послугу відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
  • При потребі повторних відвідувань пацієнту повідомляється дата і час наступного відвідування. Перед кожним відвідуванням пацієнт зобов’язаний отримати талон на прийом до лікаря в реєстратурі;
  • Завершення санації ротової порожнини з відповідними рекомендаціями.
Правила перебування

Під час перебування в поліклініці пацієнти зобов’язані:

  • Надавати працівникам реєстратури достовірну і повну інформацію для належного оформлення медичної документації. Отримувати в реєстратурі талон на прийом до лікаря-стоматолога;
  • Пам’ятати, що медична карта стоматологічного хворого є власністю поліклініки і зберігається в реєстратурі;
  • Надавати лікарям достовірну і повну інформацію щодо попередніх захворювань, госпіталізації та інших питань, що стосуються стану здоров’я;
  • Виконувати призначення і рекомендації лікарів щодо обстеження та лікування;
  • Дотримуватися правил санітарії та пожежної безпеки, не палити, не смітити, дбайливо відноситись до майна поліклініки;
  • Дотримуватися Правил внутрішнього розпорядку поліклініки;
  • Бути ввічливим, із повагою відноситись до персоналу поліклініки та до інших пацієнтів, що перебувають в поліклініці або на її території;
  • У випадку виникнення конфліктних ситуацій звертатися з відповідною усною чи письмовою заявою до директора, медичного директора або завідуючих відділень;
  • При недотриманні Правил перебування пацієнтів в Комунальному некомерційному підприємстві «Міська стоматологічна поліклініка» Миколаївської міської ради , лікарі поліклініки можуть відмовитись від подальшого ведення пацієнта.
Права і обов'язки

Пацієнт має право на:

  • Медичні профілактичні заходи;
  • Доступність у галузі охорони здоров’я;
  • Медичну інформацію;
  • Згоду на медичне втручання та право на відмову від медичного втручання;
  • Свободу вибору в галузі охорони здоров’я;
  • Медичну таємницю;
  • Якісну медичну допомогу;
  • Безпечну медичну допомогу.

Пацієнт зобов’язаний:

  • Піклуватися про своє здоров’я та дітей, не шкодити здоров’ю інших громадян;
  • Проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення;
  • Надавати невідкладну допомогу іншим громадянам, які знаходяться в небезпечному для життя і здоров’я стані;
  • Виконувати медичні приписи та правила внутрішнього трудового розпорядку закладу охорони здоров’я;
  • У невідкладних випадках, коли існує реальна загроза життю, отримувати медичну допомогу без своєї згоди чи згоди законного представника